۸ شهریور ۱۳۹۹

زن کشی؛ زندانی بدهکار مهریه در روستای سپیدار در ایام مرخصی همسرش را به قتل رساند

یک زندانی که به دلیل بدهکاری مهریه و دیه ضرب و جرح همسر سابق خود در زندان بود با گرفتن مرخصی از زندان او را به قتل رساند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با تایید این خبر اعلام کرد که وی در پی اختلافات خانوادگی با همسرش پیشتر او را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب مجروحیت شدید او از ناحیه صورت شده بود. متهم با شکایت همسرش زندانی شده و با گذراندن حبس، جنبه کیفری جرم را گذرانده و به سبب عدم پرداخت مهریه و دیه همسرش، به عنوان بدهکار مالی در حبس بود که در ایام مرخصی، این زن را به قتل رسانده و متواری شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، یک زندانی بدهکار مهریه در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرفتن مرخصی از زندان همسر سابقش را به قتل رساند.

هویت این زندانی که هم اکنون به قتل متهم است، «خدابخش شاکری» توسط هرانا احراز شده است.

سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این خبر گفت: “این فرد روز دوشنبه سوم شهریورماه با یک قبضه اسلحه سوزنی همسر قبلی خود «لیلا» را که سال‌ها با هم اختلاف خانوادگی داشتند، را به قتل رساند”.

وی اظهارکرد: “اختلافات بین این زوج در گذشته موجب شد که این مرد همسرش را به شدت از ناحیه صورت مجروح کند و ضرب و جرح عمدی باعث شد که زن دادخواست مطالبه مهریه دهد”.

ملک حسینی تصریح کرد: “متهم حبس جنبه کیفری جرم را گذرانده و به سبب عدم پرداخت مهریه و دیه عضو آسیب دیده این زن، به عنوان بدهکار مالی در حبس بود”.

وی ادامه داد: “متهم که به سبب بدهکاری دیه و مهریه در حال گذران حبس بود، برابر قانون به مرخصی می‌رود و در بخش سپیدار شهرستان بویراحمد، در ایام مرخصی، این زن را به قتل رسانده و متواری می شود”.

دادستان یاسوج در پایان گفت: “تلاش پلیس آگاهی که به دنبال دستگیری وی بودند موجب شد متهم ناچار شود و خود را به نیروی انتظامی معرفی کند”.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=39867

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر