۲۰ مرداد ۱۴۰۲

شکیبا یزدانی توسط نیروهای امنیتی در سبزوار بازداشت شد

هرانا

دخالت یک فرد تحت عنوان “امر به معروف” در نوع پوشش یک شهروند زن در سبزوار به بروز درگیری میان آنها انجامید. در این رابطه شامگاه دوشنبه شانزدهم مردادماه، این زن با هویت شکیبا یزدانی بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دوشنبه شب شانزدهم مردادماه ۱۴۰۲، شکیبا یزدانی، شهروند ساکن سبزوار بازداشت شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند به هرانا گفت: “دخالت یک مرد تحت عنوان امر به معروف در نوع پوشش خانم یزدانی به بروز درگیری میان آنها انجامید که هر دو اقدام به تصویر برداری از هم کردند. بعد از گذشت دو هفته از این رویداد، ده نفر از ماموران اطلاعات سپاه و با حضور آمر به معروف که یکی از نیروهای بازنشسته سپاه بود، شکیبا یزدانی را بازداشت و به بازداشتگاه پلیس امنیت سبزوار منتقل کردند.”
به گفته این منبع مطلع، “ماموران امنیتی خانم یزدانی را به دلیل بیماری قلبی شبانه به بیمارستان حشمتیه سبزوار اعزام کردند. علیرغم اصرار خانواده برای گرفتن نوار قلب، ماموران امنیتی ممانعت به عمل آورده و تنها اجازه تزریق یک سرم رو داده و مجدد وی را به بازداشتگاه منتقل کردند.”

شکیبا یزدانی، ۳۵ ساله صبح روز سه شنبه، از بازداشتگاه سپاه به دادسرا سبزوار انتقال یافت. وی از آنجا به زندان این شهر منتقل شده است.

تا لحظه تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=57291

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر