۲۷ تیر ۱۴۰۲

دادگاه انقلاب تهران: جلسه رسیدگی به اتهام های عسل مسکین نواز برگزار شد

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

عسل مسکین نواز

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام های عسل مسکین نواز در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. او به اتهام هایی همچون «اجتماع و تبانی، فعالیت تبلیغی علیه نظام ‌و همکاری با دووَل متخاصم» محاکمه شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲، عسل مسکین نواز، فرزند مهدی مسکین نواز زندانی سیاسی محبوس در اندرزگاه ۶ (بند ۳۵۰ سابق) زندان اوین، توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، به ریاست ایمان افشاری محاکمه و به همراه وکیل مدافع خود دفاعیاتشان را به قاضی دادگاه ارائه کردند.

یک منبع مطلع در این‌باره گفت:”با توجه به ابلاغیه صادره قبلی ساعت ۱۰ صبح امروز عسل مسکین نواز به همراه وکیل مدافع خود و همراهی مادر بزرگش در این جلسه دادرسی حاضر شدند و با آغاز دادگاه، خانم مسکین نواز، با همراهی وکیل مدافع خود دفاعیاتشان را از بابت سه اتهام «اجتماع و تبانی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و همکاری با دووَل متخاصم» به ایمان افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، ارائه و قاضی دادگاه اعلام کرد طی روزهای پیش رو حکم خود را صادر می کند.”

همچنین، سازمان اطلاعات سپاه بعنوان ضابط امنیتی این پرونده مدعی شده :”تشکیل این پرونده بر علیه عسل مسکین نواز، به ارسال نامه ها و فایلهای صوتی باز می گردد که از پدر خود ـ مهدی مسکین نواز دریافت و برای رسانه های خارج از کشور ارسال کرده بود.”



source https://zanan.bashariyat.org/?p=56964

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر