۲۶ تیر ۱۴۰۲

تداوم بی‌خبری مطلق از سرنوشت زهرا سعیدیان‌جو

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

زهرا سعیدیان‌جو

تداو م بازداشت و بی‌خبری از وضعیت زهرا سعیدیان‌جو، خواهر جانباخته میلاد سعیدیان جو علیرغم گذشت بیش از چهار روز از تاریخ دستگیری همچنان تحت بازجویی و در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲، فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری با ابراز نگرانی از تداوم بی‌خبری مطلق از سرنوشت زهرا سعیدیان‌جو، در صفحه اینستاگرام خود در بخشی از مطالبش نوشته است: زهرا کجاست؟

روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲، زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان‌جو، یکی از کشته‌شدگان اعتراض های سراسری «زن، زندگی، آزادی» در ایذه، توسط نیروهای امنیتی در تهران را بازداشت و به زندان اوین منتقل کردند.

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری با ابراز نگرانی از تداوم بی‌خبری مطلق از سرنوشت زهرا سعیدیان‌جو، خواهر جانباخته میلاد سعیدیان جو در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«جمهوری اسلامی میلاد را شهید اعلام کرد! حتی به اجبار روی سنگ مزار میلاد نشان بنیاد شهید را زد تا روایتش درست از آب درآید! گفتند مجاهد کورکور قاتل میلاد است؛ اما زهرا یک‌تنه در مقابل تمام آنچه ساخته بودند ایستاد! ایستاد و نپذیرفت. حرف زد، فریاد کشید و گفت مجاهد برادرش را نکشته و هیچ شکایتی از او ندارند!!! امروز پنجمین روز بی‌خبری مطلق از زهرا است و این وضع نتیجه خشم جمهوری اسلامی از نافرمانی و شجاعت اوست. زهرا سعیدیان‌جو کجاست؟»



source https://zanan.bashariyat.org/?p=56928

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر