۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز؛ وزیر آموزش و پرورش: شایعه است

اینترنشنال

در حالی که مسمومیت‌های سریالی دختران دانش‌آموز به مدارس تهران کشیده شده، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با «شایعه» دانستن گزارش‌ها در این باره، این ادعا را مطرح کرد که دانش‌آموزان منتقل شده به بیمارستان دارای «بیماری‌های زمینه‌ای» بودند.

نوری روز چهارشنبه ۲۶ بهمن پس از جلسه هیات دولت ابراهیم رئیسی در واکنش به انتشار گزارش‌ها و تصاویر متعدد از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در شهر قم، صحت این گزارش‌ها را انکار کرد و آنها را «شایعه» خواند.

او به خبرنگاران گفت: «تا الان هیچ آلودگی میکروبی کشف نشده و هیج عارضه ماندگاری در دانش آموزان مسموم یا کسانی که احساس مسمومیت داشتند وجود ندارد.»

در حالی که بر اساس گزارش‌های رسانه‌های داخل ایران بسیاری از دانش‌آموزان مسموم‌شده به بیمارستان منتقل شدند، وزیر آموزش و پرورش این ادعا را مطرح کرد که این دانش‌آموزان «شاید دچار اختلالاتی ناشی از این شایعات شده باشند».

این اظهارات وزیر آموزش و پرورش در حالی است که یکی از دانش‌آموزان دختر مدرسه شاهد رضویه قم در سخنانی در فرمانداری این شهر با اشاره به مسمومیت سریالی مدارس دخترانه می‌گوید: «می‌گویید استرسه، اگر استرسه چرا پس معلما و مربی‌ها درگیر شدند؟ چرا پرسنل آتش‌نشانی که آمدند مسموم و درگیر شدند؟»



source https://zanan.bashariyat.org/?p=54861

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر