۳ بهمن ۱۴۰۰

بازداشت متهم به قتل یک دختر نوجوان در بوشهر

خبرگزاری هرانا

مردی در بوشهر که متهم است دختر ۱۷ ساله ای را با ضربات چاقو به قتل رسانده، بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، مردی در بوشهر که متهم است دختر ۱۷ ساله ای را با ضربات چاقو به قتل رسانده است بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده ۲۶ دی ماه، در پی کشته شدن فاطمه عالی، دختر عکاس ۱۷ساله ای در بوشهر آغاز شد.

خاطره عالی، خواهر فاطمه در این خصوص اظهار داشت: “خانه پدر و مادرم تنگستان بود و روز حادثه فاطمه به بوشهر آمده بود. او تصمیم داشت مقداری تجهیزات عکاسی نو بخرد و مقداری از وسایل خود را هم برای فروش در دیوار گذاشته بود. البته قبل از آن به من گفته بود برای انجام دو کار به بوشهر می آید. ساعت حدود ۳ بعدازظهر بود که فاطمه به بوشهر رسیده بود و وقتی دیر وقت شد و خبری از او نشد دلواپسی ما شروع شد. سابقه نداشت خواهرم دیر به خانه برود و خانواده را بی خبر بگذارد.”

وی با بیان اینکه خانواده تا فردای آن روز در بی خبری به سر می بردند و در تلاش بودند تا با او تماس برقرار کنند ادامه داد: “نهایتا ماموران اداره آگاهی گوشی خواهرم را جواب داده و گفتند که گوشی فاطمه سرقت شده و باید پدر و مادرم به اداره آگاهی بروند. اما همان لحظه حدس می زدم که ماجرا فقط سرقت ساده یک گوشی نیست. زمانیکه پدر و مادرم به اداره آگاهی رفتند با خبر قتل دختر ۱۷ ساله خود مواجه شدند. جسد خواهرم که با ۲۸ ضربه چاقو به قتل رسیده بود در یک خانه ویلایی در بوشهر پیدا شده بود. صاحبخانه وقتی با جسد خواهرم مواجه شده بود، موضوع را به پلیس اطلاع داده و گفته بود مرد جوانی برای یک یا ۲ روز خانه را از او کرایه کرده بود.”

بلافاصله پسر جوان به نام عارف که خانه را کرایه کرده بود دستگیر شد و به قتل فاطمه اعتراف کرد.

روز شنبه پدر و مادر فاطمه عالی بار دیگر به اداره آگاهی بوشهر مراجعه کردند تا اعترافات متهم برای آنها قرائت شود. پدر فاطمه در این خصوص گفت: “دخترم کار عکاسی می کرد و در صفحه اینستاگرام خود فعالیت کاری داشت. متهم به قتل در اعترافات خود گفته که مدتی قبل به دخترم پیام داده و از او درخواست دوستی کرده بود اما فاطمه این درخواست را نپذیرفت. برای همین روز حادثه بار دیگر به او پیام می دهد و به بهانه عکاسی از مراسم تولد او را به خانه ویلایی دعوت می کند. متهم می گوید به دخترم علاقه پیدا کرده بود و برای اینکه او راضی به برقراری رابطه دوستی نمی شد، او را به قتل رساند”.

وی ادامه داد: “جسد دخترم در ورودی خانه ویلایی در حالی کشف شد که حتی کوله پشتی او هم روی دوشش بود. متهم بعد از ورود دخترم او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده بود و در اظهارات خود گفته که انگیزه ناموسی از قتل نداشته است. زمانیکه دخترم بعد از ورود به خانه متوجه شد که تولدی در کار نیست و فریب خورده است، اقدام به فرار کرده و در این لحظه با متهم درگیر شده بود که توسط او با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید”.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=48353

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر