۵ شهریور ۱۴۰۰

بازداشت ۲ متهم به آزار جنسی زنان در تهران

خبرگزاری هرانا – دو مرد در تهران که متهم هستند، با مسموم کردن و بیهوش کردن زنان جوان، پس از سرقت اموالشان آنها را مورد آزار جنسی قرار می‌دادند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دو متهم به آزار زنان در تهران بازداشت شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران در تشریح این پرونده بیان داشت: اوایل مرداد امسال دختر جوانی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: مدتی بود که پسری به صفحه شخصی اینستاگرامم پیام می فرستاد و پیشنهاد ازدواج می داد با اینکه به او گفتم قصد ازدواج ندارم ولی مرد جوان که خودش را “امیر” معرفی کرده بود به ارسال پیام هایش ادامه و در نهایت پس از مدت ها، با او قرار گذاشتم، او با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی به محل ملاقات که غرب تهران بود، آمد و من سوار خودرواش شدم.

شاکی ادامه داد: پس از چند دقیقه ای “امیر” پیشنهاد خوردن آبمیوه داد و در کنار خیابان توقف کرد با آنکه در آن اطراف آبمیوه فروشی نبود او از ماشین پیاده شد و بعد از دقایقی با ۲ آبمیوه برگشت. وقتی آبمیوه را خوردم مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بی هوشی به من دست داد، گفت لحظاتی بعد به هوش آمدم و او را می دیدم که با مرد جوان دیگری مرا مورد آزار و اذیت قرار می دهند و از من رمز کارت عابر بانکم را می خواهند. در همین حالت گیجی بودم که امیر پس از سرقت پول ها، طلاهایم و کارت های عابر بانکم مرا در مقابل خانه مان رها کرد تا سه روز منگ بودم و حال خوبی نداشتم.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=45521

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر