۱۶ آذر ۱۳۹۹

تبلیغات مدلینگ در کرمانشاه؛ ۳ شهروند دیگر بازداشت شدند

امروز یکشنبه ۱۶ آذر، دو مدل زن و یک تصویر بردار در کرمانشاه که در اماکن تاریخی این شهر اقدام به تهیه کلیپ تبلیغاتی و مدلینگ کرده بودند، بازداشت شدند. همچنین طی روز جاری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از بازداشت یکی دیگر از همکاران این شهروندان خبر داد. ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امروز یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹، دادستان کرمانشاه از از بازداشت عاملین ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی در یکی از بناهای تاریخی، خبر داد.

شهرام کرمی با “مبتذل” عنوان کردن محتوای این ویدیو، افزود: ۳ نفر از این عوامل از جمله دو زن مانکن و یک نفر از تصویربرداران دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده قضایی، هم اکنون جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

صبح روز جاری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از بازداشت یکی دیگر از تصویربرداران و پلمب آتلیه او خبر داد.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در اوایل سال ۱۳۹۵ گفته بود: «حق نداریم در زندگی خصوصی و عمومی مردم دخالت کنیم.» او همچنین گفته بود: «آزادی مردم با آیین نامه و سلیقه افراد و برخی دستگاه‌ها نمی تواند محدود شود و آزادی مردم به غیر از قانون با هیچ چیز دیگری محدود نمی شود و حتی دولت و قوه قضاییه هم نمی توانند مردم را محدود کنند و فقط قانون می تواند چارچوب‌هایی در این زمینه داشته باشد.»

ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=41293

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر