۹ آبان ۱۳۹۹

آمل؛ پلمب و احضار مدیر یک فروشگاه به دلیل استفاده از مدل زن در تبلیغات

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل، از پلمب و احضار مدیر یکی از فروشگاه های لباس در این شهر به علت “استفاده از بانوان به عنوان مدلینگ برای تبلیغات شهری و انتشار تصاویر بدون حجاب مدل‌ها در اینستاگرام” خبر داد. ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از مهر، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل، از پلمب و احضار مدیر یکی از فروشگاه های لباس در این شهر خبر داد.

مهدی محمدی علت این اقدام را “استفاده از بانوان به عنوان مدلینگ برای تبلیغات شهری و انتشار تصاویر بدون حجاب مدل‌ها در اینستاگرام” عنوان کرد و افزود: “با حضور پلیس نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی شهرستان، این فروشگاه پلمپ و مدیر فروشگاه به اتهام اقدام علیه عفت و اخلاق عمومی به دادسرا احضار شد”.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در اوایل سال ۱۳۹۵ گفته بود: «حق نداریم در زندگی خصوصی و عمومی مردم دخالت کنیم.» او همچنین گفته بود: «آزادی مردم با آیین نامه و سلیقه افراد و برخی دستگاه‌ها نمی تواند محدود شود و آزادی مردم به غیر از قانون با هیچ چیز دیگری محدود نمی شود و حتی دولت و قوه قضاییه هم نمی توانند مردم را محدود کنند و فقط قانون می تواند چارچوب‌هایی در این زمینه داشته باشد.»

ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=40807

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر