۹ آبان ۱۳۹۹

خشونت خانگی؛ قتل یک زن توسط همسرش در فیروزکوه

مردی که همسر خود را به دنبال یک درگیری خانوادگی در فیروزکوه به قتل رسانده و در میان دیوارهای خانه مخفی کرده بود پس از ۱۰ ماه به قتل اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از اعتراف مردی به قتل همسرش پس از ۱۰ ماه بی خبری از سرنوشت این زن خبر داد.

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه بیان کرد: “مورخ ۲۵ دی ماه سال گذشته مردی به کلانتری ۱۱ فیروزکوه مراجعه و اعلام می‌کند که همسرش ساعت ۱۰ صبح جهت پیاده روی از منزل خارج شده و تاکنون به منزل بازنگشته است”.

رضایی خاطرنشان کرد: “در این راستا، موضوع به اداره آگاهی منعکس شد و تحقیقات قضایی مفصلی صورت گرفت؛ اما نتیجه ای عاید نشد”.

وی اظهار کرد: “تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه داشت، تا اینکه ادله‌ای در خصوص نقش داشتن همسر فرد مفقود شده در کشته شدن وی احراز شد”.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: “با توجه به تناقضات موجود در سخنان همسر فرد گمشده، وی جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت و در نهایت در تاریخ ۵ آبان ماه سال جاری به قتل همسر خود و قرار دادن جسد وی در پشت دو ردیف دیوار در انبار منزل خود اعتراف کرد”.

این مقام قضایی در ادامه افزود: “در پی اعترافات متهم، جسد با حضور مقام قضایی کشف و جهت انجام تحقیقات در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت”.

وی تصریح کرد: “متهم در بازسازی صحنه جرم اذعان کرد که همسر خود را به وسیله روسری خفه کرده و جنازه را در محل مذکور پنهان کرده است”.

رضایی در پایان گفت: “تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده زیر نظر مقام قضایی در دست انجام است”.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=40811

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر