۱۴ آذر ۱۳۹۹

بازداشت متهم به تجاوز به یک زن در تهران

روز دوشنبه ۱۰ آذرماه، مردی که متهم است در خانه زنی در تهران به او تجاوز کرده، بازداشت شد. متهم تا پایان تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه ۹۹، مردی که متهم است در خانه زنی در تهران اقدام به آزار جنسی و فیلمبرداری از وی کرده است، شناسایی و بازداشت شد.

در این گزارش آمده است: چندی قبل زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای پسر جوانی که اقدام به تجاوز و سرقت کرده بود پرده برداشت.

زن جوان در تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش با پسر جوان و شیک پوشی در اینستاگرام آشنا شدم و بعد از مدتی به او علاقه مند شدم و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه یک روز در نبود اعضای خانواده ام تصمیم گرفتم او را به خانه مان دعوت کنم.

وی افزود: آرش با چاقو مرا تهدید کرد و پس از اقدام به آزار جنسی من، طلاها و پول هایم را برداشت و پا به فرار گذاشت. در فکر شکایت بودم که آرش با من تماس گرفت و ادعا کرد که از آن صحنه های تجاوز فیلمبرداری کرده و اگر به پلیس یا کسی حرفی بزند اقدام به انتشار آن در فضای مجازی می کند.

زن جوان گفت: آرش در تهدیدهایش ادعا کرده بود که زنان دیگری را به همین شیوه هدف سرقت و تجاوز قرار داده و از آنها نیز فیلمبرداری کرده است و کسی از او شکایت نکرده است.

کارآگاهان در ادامه مطلع شدند که آرش کارگر یک ساختمان نیمه کاره است و برای دستگیری وی به محل کارش رفتند، اما ماموران با حضور در محل آن محل پی بردند که متهم چند روزی است که با گرفتن مرخصی به شهرشان رفته است.

کارآگاهان دریافتند که آرش به زودی به محل کارش باز می گردد، در همین راستا تیمی از ماموران در نزدیکی ساختمان نیمه کاره کمین کردند تا اینکه آرش روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه به محل کارش بازگشت و ماموران قبل از اینکه پسر جوان از مراجعه پلیس به محل کارش اطلاع پیدا کند وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند.

آرش پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: وقتی با زن جوان آشنا شدم به او علاقه مند شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه به خانه اش دعوت شدم، وقتی داخل خانه رفتم برق طلاهایش مرا وسوسه کرد و در یک لحظه چاقو را از جیبم بیرون کشیدم و پس از سرقت طلاهایش او را هدف تجاوز قرار دادم.

پسر جوان در خصوص فیلم تجاوز به بازپرس پرونده گفت: الناز نخستین زنی بود که دست به سرقت طلاهایش زدم و در گذشته با کسی در ارتباط نبودم و ماجرای فیلمبرداری یک داستان خیالی بود که الناز از من شکایت نکند. پس از اجرای نقشه ام به شهر خودمان رفتم و با فروش طلاها نزدیک به ۱۱ میلیون تومان پول به دست آوردم که بخشی از آن را بابت بدهکاری ام پرداخت کردم و با بقیه آن لباس مارکدار خریده و خوشگذرانی کردم.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا تحقیقات در خصوص دیگر جرائم احتمالی متهم آغاز شود و آرش در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=41285

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر